zaterdag 24 september 2011

KIKA bedankt Edwin en de sponsoren!

In totaal fietste Edwin voor KIKA al voor een bedrag van 1819 euro. Dat wordt nog iets meer. Via Twitter bedankt Kika deze sponsoren en natuurlijk Edwin:

@ Kinderen Kankervrij

gefeliciteerd en bedankt voor je inzet!


@ Kinderen Kankervrij

dank allen!


@ Kinderen Kankervrij
dank allen!

Edwin bedankt de sponsoren!

Na twee keer de Alpe d'Huez beklommen te hebben, hield Edwin het voor gezien. Twee keer 1800 meter en twee keer 21 bochten. Een krachttoer. Edwin, namens alle sponsoren, gefeliciteerd!


Edwin Bouwers
dank aan@annejandegraaf, Mosgan, , , Martin, , Pepijn, Edith, 2/3

dank aan: Peter, Angela, tenveen2wielers, Vipd, c1000 en alle volgers met aanmoedigingen en steunbetuigingen. DANK!!3/3

was een succes. Veel geld voor . Dank aan , Staalbankiers, , Dorothea, Theo, Henk, , Gery, 1/3

Twee keer de Alpe d'Huez!

@ via Twitter: Jawel na 2 uur en 15 min voor de 2e keer boven. Mooi geweest voor vandaag. Volgers en sponsors bedankt! .

Tussenstand sponsorbijdragen

De tussenstand (ja, je kunt het hele weekend nog aanmelden) staat op €1320,- voor KIKA en de eerste ronde van Edwin naar de top van Alpe d'Huez. Na dit weekend zal Edwin zelf verslag doen van de prestatie(s) en vertellen hoe je je bijdrage kunt overmaken. Zegt het nog even voort!

Edwin heeft de eerste ronde gehaald!!

Er vanuit gaande dat de afdeling ook voorspoedig verloopt, feliciteren we Edwin en KIKA met het behalen van de top van de Alpe d'Huez!

Edwin twittert:

@
Yes, aangekomen op de top. 1 uur 20 min. Alles doet zeer.. pauze..

FB sponsort KIKA en Edwin ook!

Het FB vindt het een leuk initiatief en steunt Edwin met € 100.
Met vriendelijke groet,
Leo Hartveld
Federatiebestuurder

vrijdag 23 september 2011

Aan de pasta

@EdwinBouwers via Twitter:
Training voor goed verlopen. Viel niet tegen. Gros gaat voor 1 keer en zijn geoefende fietsers. Ik ben debutant..Straks aan pasta