In totaal fietste Edwin voor KIKA al voor een bedrag van 1819 euro. Dat wordt nog iets meer. Via Twitter bedankt Kika deze sponsoren en natuurlijk Edwin:
@KiKa8118 Kinderen Kankervrij
@edwinbouwers gefeliciteerd en bedankt voor je inzet!
@KiKa8118 Kinderen Kankervrij
@edwinbouwers @bernardvaniren @elleszs @petervdbunder @joscohen dank allen!
@KiKa8118 Kinderen Kankervrij
@edwinbouwers @fnvkiem @fnv @goc @iemarep dank allen!
Edwin voor KIKA
zaterdag 24 september 2011
Edwin bedankt de sponsoren!
Na twee keer de Alpe d'Huez beklommen te hebben, hield Edwin het voor gezien. Twee keer 1800 meter en twee keer 21 bochten. Een krachttoer. Edwin, namens alle sponsoren, gefeliciteerd!
edwinbouwers Edwin Bouwers
#alpedhuez @KiKa8118 dank aan@annejandegraaf, Mosgan, @BernardvanIren, @Elleszs, Martin, @petervdbunder, Pepijn, Edith, @JosCohen 2/3
edwinbouwers #alpedhuez @KiKa8118 dank aan: Peter, Angela, tenveen2wielers, Vipd, c1000 en alle volgers met aanmoedigingen en steunbetuigingen. DANK!!3/3
edwinbouwers #alpedhuez was een succes. Veel geld voor @KiKa8118. Dank aan @FNVKIEM @FNV, Staalbankiers, @Goc, Dorothea, Theo, Henk, @IeMaRep, Gery, 1/3
edwinbouwers Edwin Bouwers
#alpedhuez @KiKa8118 dank aan@annejandegraaf, Mosgan, @BernardvanIren, @Elleszs, Martin, @petervdbunder, Pepijn, Edith, @JosCohen 2/3
edwinbouwers #alpedhuez @KiKa8118 dank aan: Peter, Angela, tenveen2wielers, Vipd, c1000 en alle volgers met aanmoedigingen en steunbetuigingen. DANK!!3/3
edwinbouwers #alpedhuez was een succes. Veel geld voor @KiKa8118. Dank aan @FNVKIEM @FNV, Staalbankiers, @Goc, Dorothea, Theo, Henk, @IeMaRep, Gery, 1/3
Twee keer de Alpe d'Huez!
@edwinbouwers via Twitter: Jawel na 2 uur en 15 min voor de 2e keer boven. Mooi geweest voor vandaag. Volgers en sponsors bedankt! @KiKa8118.
Tussenstand sponsorbijdragen
De tussenstand (ja, je kunt het hele weekend nog aanmelden) staat op €1320,- voor KIKA en de eerste ronde van Edwin naar de top van Alpe d'Huez. Na dit weekend zal Edwin zelf verslag doen van de prestatie(s) en vertellen hoe je je bijdrage kunt overmaken. Zegt het nog even voort!
Edwin heeft de eerste ronde gehaald!!
Er vanuit gaande dat de afdeling ook voorspoedig verloopt, feliciteren we Edwin en KIKA met het behalen van de top van de Alpe d'Huez!
Edwin twittert:
@edwinbouwers
Yes, aangekomen op de top. 1 uur 20 min. Alles doet zeer.. @KiKa8118 #fnvkiem pauze.. http://t.co/Ub5OvzyH
Edwin twittert:
@edwinbouwers
Yes, aangekomen op de top. 1 uur 20 min. Alles doet zeer.. @KiKa8118 #fnvkiem pauze.. http://t.co/Ub5OvzyH
FB sponsort KIKA en Edwin ook!
Het FB vindt het een leuk initiatief en steunt Edwin met € 100.
Met vriendelijke groet,
Leo Hartveld
Federatiebestuurder
Met vriendelijke groet,
Leo Hartveld
Federatiebestuurder
vrijdag 23 september 2011
Aan de pasta
@EdwinBouwers via Twitter:
Training voor #alpedhuez goed verlopen. Viel niet tegen. Gros gaat voor 1 keer en zijn geoefende fietsers. Ik ben debutant..Straks aan pasta
Training voor #alpedhuez goed verlopen. Viel niet tegen. Gros gaat voor 1 keer en zijn geoefende fietsers. Ik ben debutant..Straks aan pasta
Abonneren op:
Posts (Atom)