Edwin voor KIKA
zaterdag 24 september 2011
Twee keer de Alpe d'Huez!
@
edwinbouwers
via Twitter: Jawel na 2 uur en 15 min voor de 2e keer boven. Mooi geweest voor vandaag. Volgers en sponsors bedankt!
@KiKa8118
.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten