zaterdag 24 september 2011

Twee keer de Alpe d'Huez!

@ via Twitter: Jawel na 2 uur en 15 min voor de 2e keer boven. Mooi geweest voor vandaag. Volgers en sponsors bedankt! .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten