Er vanuit gaande dat de afdeling ook voorspoedig verloopt, feliciteren we Edwin en KIKA met het behalen van de top van de Alpe d'Huez!
Edwin twittert:
@edwinbouwers
Yes, aangekomen op de top. 1 uur 20 min. Alles doet zeer.. @KiKa8118 #fnvkiem pauze.. http://t.co/Ub5OvzyH
Geen opmerkingen:
Een reactie posten