zaterdag 24 september 2011

Edwin heeft de eerste ronde gehaald!!

Er vanuit gaande dat de afdeling ook voorspoedig verloopt, feliciteren we Edwin en KIKA met het behalen van de top van de Alpe d'Huez!

Edwin twittert:

@
Yes, aangekomen op de top. 1 uur 20 min. Alles doet zeer.. pauze..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten