zaterdag 24 september 2011

Edwin bedankt de sponsoren!

Na twee keer de Alpe d'Huez beklommen te hebben, hield Edwin het voor gezien. Twee keer 1800 meter en twee keer 21 bochten. Een krachttoer. Edwin, namens alle sponsoren, gefeliciteerd!


Edwin Bouwers
dank aan@annejandegraaf, Mosgan, , , Martin, , Pepijn, Edith, 2/3

dank aan: Peter, Angela, tenveen2wielers, Vipd, c1000 en alle volgers met aanmoedigingen en steunbetuigingen. DANK!!3/3

was een succes. Veel geld voor . Dank aan , Staalbankiers, , Dorothea, Theo, Henk, , Gery, 1/3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten