vrijdag 23 september 2011

Aan de pasta

@EdwinBouwers via Twitter:
Training voor goed verlopen. Viel niet tegen. Gros gaat voor 1 keer en zijn geoefende fietsers. Ik ben debutant..Straks aan pasta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten