Edwin voor KIKA
vrijdag 23 september 2011
Aan de pasta
@EdwinBouwers via Twitter:
Training voor
#alpedhuez
goed verlopen. Viel niet tegen. Gros gaat voor 1 keer en zijn geoefende fietsers. Ik ben debutant..Straks aan pasta
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten